سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع چاپ عکس در لابراتور چاپ کشور با بهترین دستگاه چاپ

 

قیمت چاپ کردن عکس در چاپ کشور

چاپ گیفت 

به تازگی یکی ازجدیدترین و پرمصرف ترین عکسا درفضای مجازی و حقیقی چاپ گیفت های مختلف با تنوع نزدیک به میلیون ها تصویرهستن که شما حتی برای استفاده چه به صورت شخصی و چه تجاری میتونین ازشون بهره مند بشین.

ازعکسای شخصی یا برندها قانونا ازچاپ جاسوئیچی(جاکلیدی)، چاپ عکس تابلو،چاپ کریستال وآلبوم دیجیتال استفاده میکنیم اما جدیدترین متد برای معرفی استفاده از چاپ گیفت هست.

گیفت کاربرد های فراوانی تو صنعت های مختلف داره و به مدل های متنوع تولید میشه که پرطرفدارتریناشون گیفت های عروسی، گیفیت های تولد، گیفت کارت های شرکت های مختلف و هزاران نوع دیگه که ما تو چاپ عکس آنلاین تهران شرایط ساخت و تولید گیفت رو فراهم کردیم.

کاربرد های گیفت

گیفت کارت ها یکی از پرفروش ترین سبک گیفت هستن مثل گیفت کارت اپل، گیفیت کارت گیم مخصوص پلی استیشن، گیفت کارت خرید فیلم و چندین مدل دیگه که اکثرا تو سایت های خارجی پیدا میشن.

گیفت های عروسی هم یکی دیگه از سبک های چاپ گیفت هستن که تنوع زیادی دارن مثلا گیفت های شیشه ایی که جلوه ی بسیار زیبایی دارن یا چاپگیفت روی MDF که شبیه ساخت لیت هست که شما متنی رو که میخواین مثل اول اسم عروس و دوماد برای ما میفرستین و ما روچوب تراشکاریش میکنیم که بسیار زیباست در ضمن شکل چاپ گیفت روی چوب روهم میتونین به دلخواه انتخاب کنین.

نوع دیگه گیفت های تولدهستن، این نوع گیفت هم مدل های زیادی داره مثلا شما میتوند ازچاپ گیفت برای شمع وکیک استفاده کنین و یا میتونین تعدادی ازقاب های عکس رو به سبک گیفت سفارش بدین و عکس های تولد رو داخل اون بزارین یا ازگیفت ها برای تزیین خونه استفاده کنین و دکورخونه رو به شکل زیبا و خاصی به یه دکور لاکچری تبدیل کنین و یا اینکه یه گیفت خاص سفارش بدین و به کسی که تولدشه هدیه بدین.

 

قیمت چاپ عکس در سایز های مختلف در چاپ کشور

چاپ عکس برای تابلو

می خواستم امروز شما رو با چاپ عکس برای تابلو آشنا کنم پس اگه دوست دارید در این مورد اطلاعات بیشتری رو کسب کنید با من همراه بشید .

همه ما عاشق زیبایی و تنوع در زندگی هستیم و روز به روز تمایل به صعود و ایده های نو و متنوع رو داریم حتی برای نمونه گاهی وقتا درب و دیوار، دکوراسیون و تک تک نماهای داخلی اتاق خوابمون ، اتاق پذیرایی یا اتاق کار و شرکتمون که مشغول به کارهستیم بعد ازمدت ها برامون کاملا تکراری میشه و سعی می کنیم فراری بشیم

البته من اینطوری نیستم چون هرفصل که تغییر رنگ میده منم دکوراسیون رو تغییر میدم نه اینکه از نو بسازم ، خب نه میشه خونه رو دوباره از نو بسازیم و نه شرکت و محل کار رو، پس چه کار میتونیم بکنیم ؟

دکوراسیون اتاق و پذیرایی یک بار برای سال ها ساخته میشه و ما هم بعد از مدت ها اون نما ها برامون تکراری و خسته کننده میشه و برای جلوگیری و کلافه گی توی این شرایط بدون اینکه هزینه های بسیاری رو صرف تغییرات دکور بدیم

از لحظات خاص و به یادماندنی هر دوره اززندگی شخصی رو برای خونه و محصولات و برند های طرف قرار داد رو برای شرکت روی تابلوهای عکس پیاده کنیم

البته این رو فراموش کردم بگم برای انجام این کارحتما باید با مرکزتخصصی چاپ عکس آنلاین لابراتور کشور به صورت کاملا رایگان مشاوره داشته باشیم، در ادامه مراحل چاپ رو برای شما کامل با نوع تابلو ها معرفی می کنم.

 

قیمت چاپ عکس روی کاغذ سیلک در چاپ کشور

چاپ عکس روی شاسی طرح دار

همیشه خاص بودن برا یکسری از افراد جامعه نیست بلکه شایسته همه ی دوستان خوش ذوق وسلیقه ای مثل شماهم هستش و فقط کافیه یه کوچولو تحقیق کنین تا به اون هدف های زیباتون برسین،

مثلا خوش سلیقه ها برا زیبایی محل کارو خونشون میان ازتصاویری تاب و توپ بعنوان دکور با طرح و قاب های مختلف استفاه می کنن که این حرکت به خودی خود تغییراتی ویژه بوجود میاره وگاهی اوقات هم دل شما رو به گذشته ها و خاطرات میبره و ازطرفی دیگه ام ایجاد تنوع می کنه.

برای چاپ عکس روی شاسی طرح دارابتدا شما تصاویرخودتون رو برا مرکز چاپ عکس آنلاین لابراتور کشور ارسال می کنین و سپس ما بعد انجام روتوش و طراحی روی عکس و تایید نهایی توسط شما مشتری عزیزمون به قسمت چاپ ارسال میکنیم.

تخته های شاسی طرح دار با شاسی های ساده بسیار متفاوت و موردپسند تون هست و شما می تونین بهترین و خوشگلترین طرح رو، روی دیوارخونه و محل کارتون آویز و نصب کنین و بهره کافی رو از محیط جدید خود ببرین.

 

 

آدرس : تهران، خیابان آزادی، رودکی شمالی، کوچه صائب، پلاک 58

تلفن : 02166568175

موبایل : 09123438568