سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع چاپ عکس با کیفیت بالا در لابراتور چاپ کشور

چاپ چند عکس روی یک صفحه
چاپ چند عکس روی یک صفحه یعنی ارائه همزمان چهار پنج تصاویر روی یک صفحه به سایز مثلا A4یا B4 و سایزهای دیگه که همگی با ابعاد کوچیک تر روی یه صفحه کنارهم جا میگیرن.
این کار برای کسایی هست که میخوان عکسای یه مهمونی یا سفری رو کنار هم دیگه روی یه برگه قرار بدن و از اون یه آلبوم عکس تک برگی درست کنن و حتی میشه یه چاپ عکس پوستریه فوق العاده جذاب و مخاطب پسند ساخت.
افرادی هستن که تمایل دارن عکسایی که از کودکی تا بزرگسالیشون که توی آرشیو سیستمشون هست رو تو یه صفحه چاپ کنن و از اون یه چاپ عکس برای تابلو درست کنن و به عنوان دکوراستفاده میشه.
شما اگه توجه کرده باشین بعضی از ارگان ها برای اطلاع رسانی از خدماتشون تابلویی از چند تصویر رو در دید مشتریانشون قرارمیدن.
چاپ چند عکس روی یک صفحه چگونه صورت میگیره
چاپ چند عکس روی یه تصویر به اشکال متنوع و با کاغذ های چاپ مختلف ساخته میشه که انتخاب این مرحله تو مرکز چاپ کشور با شماست.
ما برای اینکه کیفیت چاپ عکس بالا بره از کاغذ های چاپ سیلک، لاستر، پریل و دیگر کاغذ های مناسب استفاده میکنیم.
زمانی که شما طرح مورد نظرتون رو برا تیم چاپ عکس تهران ارسال میکنید چه به صورت اینترنتی و چه حضوری طراحان حرفه ایی کشوری با بکارگیری بروزترین تکنیک ها تصاویر شما رو طراحی میکنند و سپس در صف چاپ قرارمیدن.
در نتیجه شما میتونید هرگونه تصویر باکیفیتی که دارین رو برا تیم ما ارسال کنین وهر سبکی که مد نظر دارین براتون با بهترین کیفیت چاپ کنیم.
با چاپ عکس فوری بریم عکس های مورد علاقه تونو خیلی سریع فقط بایک کلیک چاپ کنیم.
ما برا چاپ تصاویر موبایل، پرسنلی، گزارشی و حتی چاپ عکس روی شاسی از کاغذ مات یا لاستر استفاده می کنیم
چون که قدرت ماندگاری و کیفیت بی نظیری نسبت به کاغذ های رده پایین داره و بنا به درخواست مشتری حتی اگه کاغذ هایی از جمله کاغذ چاپ پریل، براق، سیلک، کریستالی و لمینت برا چاپ عکس هاشون مد نظر داشته باشن استفاده می کنیم،
ولی برا چاپ عکس های خاص عروسی و هنری از کاغذ چاپ عکس اکلیلی و فتوگلاسه با بهترین مواد و کاملا مجزا بکار میبریم.
مشتریانی از جمله زوج های جوانی که لابراتور چاپ کشور رو مورد اعتماد خودشون میدونن و تشریف میارن و قرارداد ثبت خاطراتشونو با ما می بندن و به ما میسپارن
ما هم به احترام و اعتمادشون تخفیفاتی رو روی کارهای زیباشون اعمال می کنیم و مدرن و ناب ترین تصاویر از جمله چاپ روی شاسی و اکلیلی رو براشون با مناسب ترین هزینه درست می کنیم و در صورتی هم که نیاز باشه خودمون براشون به لوکیشن مورد نظر در کمترین زمان میفرستیم.
چاپ عکس حرارتی
چاپ عکس حرارتی سبکی جذاب و خاص هست که امروزه طرافدارای زیادی به خودش جذب کرده و یکی از بهترین کادو های شیک و پرمخاطب ومورد پسند توی اجتماع شده است.
این صنعت چاپ درخیلی ازمشاغل استفاده میشه وباعث جلب مشتری و حتی مصارف شخصی شده.
کاربرد چاپ عکس حرارتی
کاربرد چاپ عکس حرارتی بسیارمتنوع و زیاده که هم میشه بصورت شخصی از اون استفاده کرد هم توو تبلیغات و خیلی مصارف دیگه که در ادامه براتون توضیح میدم.
بهترین حالت برای دستگاه چاپ حرارتی که سابلیمیشن نام داره اینه که روی اجسامی مثل چاپ روی لیوان، سرامیک، تی شرت و هرچیز دیگه ای که سطح صاف و صیقلی داشته باشه بالاترین کیفیت و وضوح رو ارائه میده.
دوستانی هستند که به اشخاصی معروف مانند خوانندگان و بازیگران علاقه دارن وهمیشه اونا رو دنبال میکنن و به مرکز چاپ عکس تهران برای چاپ عکس افراد مورد نظرشون روی تی شرت مراجعه می کنن و ما هم با بالاترین کیفیت عکس ها رو براشون چاپ می کنیم.
اما دربازار و تجارت، برندها و فروشگاه ها ازطریق چاپ عکس حرارتی روی لباس های فرم، پارچه ها، حتی دستمال های کاغذی، چاپ روی نایلون و کیسه های پارچه ای محصولات خودشونو توی شهر و کشور معرفی میکنن.
آدرس : تهران، خیابان آزادی، رودکی شمالی، کوچه صائب، پلاک 58
تلفن : 02166568175
موبایل : 09123438568