سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ گیفت و کاربرد آن در مراسم های جذاب با قیمت ویژه

 

چاپ گیفت 

به تازگی یکی ازجدیدترین و پرمصرف ترین عکسا درفضای مجازی و حقیقی چاپ گیفت های مختلف با تنوع نزدیک به میلیون ها تصویرهستن که شما حتی برای استفاده چه به صورت شخصی و چه تجاری میتونین ازشون بهره مند بشین.

ازعکسای شخصی یا برندها قانونا ازچاپ جاسوئیچی(جاکلیدی)، چاپ عکس تابلو،چاپ کریستال وآلبوم دیجیتال استفاده میکنیم اما جدیدترین متد برای معرفی استفاده از چاپ گیفت هست.

گیفت کاربرد های فراوانی تو صنعت های مختلف داره و به مدل های متنوع تولید میشه که پرطرفدارتریناشون گیفت های عروسی، گیفیت های تولد، گیفت کارت های شرکت های مختلف و هزاران نوع دیگه که ما تو چاپ عکس آنلاین تهران شرایط ساخت و تولید گیفت رو فراهم کردیم.

کاربرد های گیفت

گیفت کارت ها یکی از پرفروش ترین سبک گیفت هستن مثل گیفت کارت اپل، گیفیت کارت گیم مخصوص پلی استیشن، گیفت کارت خرید فیلم و چندین مدل دیگه که اکثرا تو سایت های خارجی پیدا میشن.

گیفت های عروسی هم یکی دیگه از سبک های چاپ گیفت هستن که تنوع زیادی دارن مثلا گیفت های شیشه ایی که جلوه ی بسیار زیبایی دارن یا چاپگیفت روی MDF که شبیه ساخت لیت هست که شما متنی رو که میخواین مثل اول اسم عروس و دوماد برای ما میفرستین و ما روچوب تراشکاریش میکنیم که بسیار زیباست در ضمن شکل چاپ گیفت روی چوب روهم میتونین به دلخواه انتخاب کنین.

نوع دیگه گیفت های تولدهستن، این نوع گیفت هم مدل های زیادی داره مثلا شما میتوند ازچاپ گیفت برای شمع وکیک استفاده کنین و یا میتونین تعدادی ازقاب های عکس رو به سبک گیفت سفارش بدین و عکس های تولد رو داخل اون بزارین یا ازگیفت ها برای تزیین خونه استفاده کنین و دکورخونه رو به شکل زیبا و خاصی به یه دکور لاکچری تبدیل کنین و یا اینکه یه گیفت خاص سفارش بدین و به کسی که تولدشه هدیه بدین.

شما میتونید طرح یا شکلی رو که دوست دارین برای ما به چاپ عکس آنلاین تهران ارسال کنید و ما طرح شما رو به یک جاکلیدی زیبا تبدیل کنیم و یا متنی رو که دوست دارین رو ما میتونیم به یه فندک چوبی زیبا تبدیل کنیم که نوعی دیگه از گیفت هست.

شما میتونید ازگیفت ها برای تزیین آلبوم های اکلیلی، آلبوم دیجیتال یا ژورنال استفاده کنین و اونو از چیزی که هست زیباتر کنین.

گیفت ها بخاطر تنوع زیادی که دارن با دستگاه های مختلفی چاپ میشن مثلا گیفت هایی که برای ساخت اونا از پارچه استفاده میشه از دستگاه های دوخت و گیفت هایی که جنس چوبی دارن از دستگاه های برش.

شما میتونین چه حضوری درمرکز چاپ کشور و چه غیر حضوری از طریق سایت و پیام رسان های مختلف با ما ارتباط داشته باشین و سفارشات خودتون رو به ثبت برسونین.

در نتیجه اگه میخواین به کسی چیزی هدیه بدین که در عین زیبایی چیز خاص و لاکچری هم باشه و یا اینکه یه چیزی میخاین که کاملا سلیقه ی خودتون باشه حتما یه سربه چاپ عکس آنلاین لابراتور کشور بزنید.

 

آدرس : تهران، خیابان آزادی، رودکی شمالی، کوچه صائب، پلاک 58

تلفن : 02166568175

موبایل : 09123438568


چاپ عکس حرارتی , کاربرد آن

چاپ عکس حرارتی

چاپ عکس حرارتی سبکی جذاب و خاص هست که امروزه طرافدارای زیادی به خودش جذب کرده و یکی از بهترین کادو های شیک و پرمخاطب ومورد پسند توی اجتماع شده است.
این صنعت چاپ درخیلی ازمشاغل استفاده میشه وباعث جلب مشتری و حتی مصارف شخصی شده.
کاربرد چاپ عکس حرارتی
کاربرد چاپ عکس حرارتی بسیارمتنوع و زیاده که هم میشه بصورت شخصی از اون استفاده کرد هم توو تبلیغات و خیلی مصارف دیگه که در ادامه براتون توضیح میدم.
بهترین حالت برای دستگاه چاپ حرارتی که سابلیمیشن نام داره اینه که روی اجسامی مثل چاپ روی لیوان، سرامیک، تی شرت و هرچیز دیگه ای که سطح صاف و صیقلی داشته باشه بالاترین کیفیت و وضوح رو ارائه میده.
دوستانی هستند که به اشخاصی معروف مانند خوانندگان و بازیگران علاقه دارن وهمیشه اونا رو دنبال میکنن و به مرکز چاپ عکس تهران برای چاپ عکس افراد مورد نظرشون روی تی شرت مراجعه می کنن و ما هم با بالاترین کیفیت عکس ها رو براشون چاپ می کنیم.
اما دربازار و تجارت، برندها و فروشگاه ها ازطریق چاپ عکس حرارتی روی لباس های فرم، پارچه ها، حتی دستمال های کاغذی، چاپ روی نایلون و کیسه های پارچه ای محصولات خودشونو توی شهر و کشور معرفی میکنن.
از بهترین و خاص ترین نوع کادو دادن به دوست و افراد خاص زندگیتون پیشنهاد می کنم یه بارامتحان کنین، چی رو؟

شما عکسی ناب از طرفتون داشته باشین و تشریف بیارین چاپ عکس آنلاین لابراتور کشور و ما همون عکس رو بعد از طراحی و مورد تایید شدن شما روی هر نوع شی که بخوایین چاپ می کنیم
ولی بهترین توصیه ما چاپ روی لیوان هستش که اصطلاحا لیوان جادویی بهش میگن اما جنسش با لیوانای معمولی کمی متفاوته و از نوع پلیمرهست که بعد از چاپ مشکیه و لیوان ماگ میشه و سپس چای داغ یا آب داغ داخلش میریزین تصویر چاپ شده دوستتون به آرامی ظاهر میشه و واقعا کاری شاخ و خاصه و باعث سوپرایزی همه میشه.
شما میتونین از چاپ عکس حرارتی برای دکور کف خونتون استفاده کنین و طرح های مورد نظرتون رو روی سرامیک کف خونه منعکس کنین و جلوه ای نو به زیبایی خونتون هدیه بدین.
حتما تا حالا چشتمتون به لیوانایی افتاده که مارک یا نوشته های یه شرکت روی بدنشونه این هم یه کاربرد دیگه از چاپ عکس حرارتیه که شما میتونید لوگو و نوشته هایی روی لیوان ها چاپ کنین و کار خودتون رو به همین سادگی تبلیغ کنین.

طریقه چاپ عکس حرارتی
از شیوه سازگار وجوهر دای سابلیمیشن استفاده میشه که ماندگاری فوق العاده عالی و قویی داره و روی لیوان یا سرامیک و دیگر اشیاء به راحتی چاپ صورت میگیره.
شما این سفارشات رو میتونین در قالب تکی و تیراژ بالا به چاپ کشور ارسال کنین و با مناسب ترین قیمت و عالی ترین کیفیت چاپ و سپس براتون ارسال کنیم.
نتیجه گیری : در مرکز لابراتور کشور تمامی خدمات چاپ با جدیدترین و بروزترین دستگاه های سال صورت میگیره و سپس سفارشات از طریق پیک تحویل داده میشه.

آدرس : تهران، خیابان آزادی، رودکی شمالی، کوچه صائب، پلاک 58
تلفن : 02166568175
موبایل : 09123438568

 


باکس آلبوم شیک و فانتزی و انواع آن

باکس آلبوم
همه ما میدونیم برا نگهداری از هر وسیله ای که داریم مثل گوشی موبایل، TV و هرچیزی که قیمتی و ارزشی باشه براشون یک کاور یا قاب و محافظی تهیه می کنیم که آسیبی نبینن و بعد ها اگه نیاز شد ازش بتونیم بصورت سالم و کاملا نو استفاده کنیم و یا اگه در حال استفاده هستیم از خط و خش و یا آسیب رسیدن بهشون جلوگیری کنیم و این بهترین راه برای مواظبت از اشیا و وسایلمونه.
برا نگهداری یکی از مهمترین کتاب خاطره انگیز زندگیمون که آلبوم عکس شخصی و معمولیمونه یا آلبوم عکس جشن های تولد یا عروسی هست باید ازیک کاور یا به اصطلاح باکس آلبوم استفاده کنیم.
باکس آلبوم ازبهترین توصیه ما به شما عزیزان حساس به وسایلتون هست چرا؟ چون این باکس ها حالت کشویی دارند و شما آلبومتونو داخلش قرار میدین و با این کار از آسیب رسیدن به عکس ها از طریق مرطوب شدن محیط و یا پاره شدن جلوگیری میکنه.
چرا باکس آلبوم؟
خیلیا هستن که بودجه تهیه کیف آلبوم سامسونت رو ندارن و بهترین راه باکس آلبومه چون هم از نظر هزینه و قیمت مقرونه و هم جابجایی و قابل حملش راحتتره.
باکس آلبوم جنس داخلیش از مقوا فشرده و لیت هست و روکش بعضیهاشون از چرم درجه یک مصنوعیه که با طرح های بسیار زیبا و جالب وارد بازار می شن.
مرکز چاپ عکس لابراتور کشور یکی از تولیدکنندگان این محصولات هستش که با سایزو ابعاد مختلف در طرح های زیبا تولید و تقدیم شما میشه و حتی اگه نیاز باشه براتون به صورت کاملا انحصاری برای آلبوم موردنظرتون تولید میکنیم.
شما برا اینکه باکس آلبومتون با تصاویر درون آلبومتون یکی باشه می تونین هنگام ثبت درخواست از ما بخوایین که یکی دوتا ازعکسای با کیفیتتون روبصورت کاملا حرفه ای روی باکس آلبوم که براتون با جنس لیت و مقوا فشرده می سازیم، توسط دستگاه سی ان سی و لیزری حکاکی کنیم، یعنی میشه گفت حکاکی روی شاسی اما برا باکس این کار رو با کیفیت بالا انجام میدیم.
در صورتی که مایل باشین چاپ عکس پوستری با کیفیت بالا براتون طراحی می کنیم و روی باکس منعکس و انتقال میدیم.
انواع باکس آلبوم
باکس آلبومها حالت های مختلفی از جمله کشویی و کتابی دارن که هر دو از نظر طراحی و پیاده سازی ایده های شما روی آن هیچ تفاوتی ندارن و فقط ازلحاظ ورودی های آلبوم به باکس فرق دارن.
در مجموعه ی چاپ عکس آنلاین تهران لابراتور کشور انواع کیف آلبوم، چاپ عکس سایزکوچیک و بزرگ، ساخت کیف سامسونت آلبوم عروس، طراحی و ساخت انواع آلبوم دیجیتال و از همه مهم تر طراحی آلبوم اکلیلی و آلبوم عروس فوری سرمجلسی و ده ها فعالیت هنری دیگه رو با همکاری تیمی بزرگ و ماهر و با داشتن سیستم و تجهیزات جدید و نوین در خدمت شما مشتریان و معتمدان عزیز می باشیم.
آدرس : تهران، خیابان آزادی، رودکی شمالی، کوچه صائب، پلاک 58
تلفن : 02166568175
موبایل : 09123438568

 


چاپ عکس پوستری با کیفیت بالا رنگی فقط با یک کلیک

 

تصاویر خود را به صورت پوستر با کیفیت بالا چاپ کنید 

پوستر به معنای حقیقی انتقال عکس های باکیفیت و ابعاد بسیاربزرگ بروی کاغذ و قابل مشاهده در فاصله های طولانی باطیف رنگ ونور بسیار زیبا و خاص که اهداف شما روبه مخاطب منتقل می کنه و با چاپ عکس تابلو و بوم متفاوت هست.

شما برای تعدیل عکسای خود با رزولیشن و کیفیت خوب ازخودتون و خانواده و یا محصولات شرکتتون دردید عوام و فامیل قرار بدین توصیه می کنیم که حتما از این سبک بهره مند بشید و استفاده کنید .

با پوسترهای مدرن مرکز چاپ عکس تهران ، دیوارو پنجره های خونه ومحل کار رو به فرصتی بیادموندنی تبدیل کنید.

 

چاپ عکس پوستری

پوستر از خانواده کاغذ های چاپ هستش که میتونه طراحی، کاریکاتور، نقاشی ونوشته ها رو درابعاد وسیع خروجی بده ونسبت به چاپ بنر و چاپ عکس تابلو متفاوت هست و شمامی تونید خیلی راحت روی دیوار و بقیه جاهای دیگه نصب کنید.

عکس های پوستری به چند قسم تقسیم بندی می شن : پوسترهای تجاری، پوسترهای فرهنگی و پوسترهای خانوادگی و

 

چاپ عکس پوستری بهترین نوع تبلیغ و زیباسازی

که شما اگه یه کوچولو تمایل داشته باشین وهزینه کنین به راحتی تغییرات زیادی رو چه توی خونه چه شرکت و یا هتل ها اعمال کنین وهم باعث زیبایی و تنوع توی روحیه شخصیتون میشه و هم برای مراکز میتونه بزرگترین محل جذب مشتری و تبلیغات بشه خب فکرکنم تمایل دارین بدونین چطور؟

توی چاپ سبک های مختلفی برای استفاده شخصی و تبلیغاتی و دکواسیون وجود داره که هرکدوم تفاوت های زیادی بایکدیگر دارن مثلا چاپ عکس تابلو یک خاصیت داره چاپ عکس برای آلبوم ها یک کاربرد دیگه داره یا جدیدا چاپ عکس روی لیوان و چاپ بنر که هرکدوم مرحله های خاص خودشونو دارن پس چاپ عکس پوستری کاری به غیر از چاپ های دیگه هست که کاربرداشو دونه دونه براتون میگم .

اگه میخوایی یک محل کاره دنج و توپ داشته باشی که همیشه برندی توی ذهن ویاد مشتریا بمونیم کاری بسیار راحته یعنی لوگوی کار، تصویری از محیط سیستم کاری و محصولات روتوسط تیم مراکز چاپ مانند چاپ عکس آنلاین تهران بسپاریم

و شما می تونین خودتون با دوربین های گوشی یا دیجیتال تصاویر رو ثبت و برا چاپ عکس تهران ارسال و درخواستتونو براشون ثبت کنین یا بهشون اطلاع بدین که خودشون از محل شما عکاسی کنن و سپس چاپ عکس با کیفیت بالا رو براتون روی پوسترهای دیواری منعکس کنن

و بجای کاغذ دیواری روی دیوار بچسبانید و این کار باعث میشه که با یک تیر چند نشون رو بزنید هم دکور رو تغییردادین وهم محصولات جدید و قدیمتونو معرفی کردین و درنهایت زیبایی رو به محیط کارهدیه دادین و شما همین کارر و هم میتونین برا خونه از چاپ عکس پوستری و نوع کلاژ استفاده کنین.

 

پوستر کلاژ چیه ؟

به ادغام چندتصویر توی یک پوسترمثلا تصاویرخونوادگی که با کیفیت بالا چاپ میشه رو پوسترکلاژ میگن و شما خاص ترین لحظه های زندگیتونو روی دیوار اتاق خواب و یا سالن درکنار کاغذ دیواری ترکیب می کنین تا جلوه ای خاص، بی نظیرو تازه ای به درب و دیوارخونه هدیه داده بشه و حتی میتونین کامل شستشو بدین .

 

آدرس : تهران، خیابان آزادی، رودکی شمالی، کوچه صائب، پلاک 58

تلفن : 02166568175

موبایل : 0912343856

 


سایز عکس آتلیه در مجموعه لابراتور چاپ عکس

چاپ عکس پوستری
پوستر از خانواده کاغذ های چاپ هستش که میتونه طراحی، کاریکاتور، نقاشی ونوشته ها رو درابعاد وسیع خروجی بده ونسبت به چاپ بنر و چاپ عکس تابلو متفاوت هست و شمامی تونید خیلی راحت روی دیوار و بقیه جاهای دیگه نصب کنید.
عکس های پوستری به چند قسم تقسیم بندی می شن : پوسترهای تجاری، پوسترهای فرهنگی و پوسترهای خانوادگی و…
چاپ عکس پوستری بهترین نوع تبلیغ و زیباسازی
که شما اگه یه کوچولو تمایل داشته باشین وهزینه کنین به راحتی تغییرات زیادی رو چه توی خونه چه شرکت و یا هتل ها اعمال کنین وهم باعث زیبایی و تنوع توی روحیه شخصیتون میشه و هم برای مراکز میتونه بزرگترین محل جذب مشتری و تبلیغات بشه خب فکرکنم تمایل دارین بدونین چطور؟
توی چاپ سبک های مختلفی برای استفاده شخصی و تبلیغاتی و دکواسیون وجود داره که هرکدوم تفاوت های زیادی بایکدیگر دارن مثلا چاپ عکس تابلو یک خاصیت داره چاپ عکس برای آلبوم ها یک کاربرد دیگه داره یا جدیدا چاپ عکس روی لیوان و چاپ بنر که هرکدوم مرحله های خاص خودشونو دارن پس چاپ عکس پوستری کاری به غیر از چاپ های دیگه هست که کاربرداشو دونه دونه براتون میگم .
اگه میخوایی یک محل کاره دنج و توپ داشته باشی که همیشه برندی توی ذهن ویاد مشتریا بمونیم کاری بسیار راحته یعنی لوگوی کار، تصویری از محیط سیستم کاری و محصولات روتوسط تیم مراکز چاپ مانند چاپ عکس آنلاین تهران بسپاریم
و شما می تونین خودتون با دوربین های گوشی یا دیجیتال تصاویر رو ثبت و برا چاپ عکس تهران ارسال و درخواستتونو براشون ثبت کنین یا بهشون اطلاع بدین که خودشون از محل شما عکاسی کنن و سپس چاپ عکس با کیفیت بالا رو براتون روی پوسترهای دیواری منعکس کنن
و بجای کاغذ دیواری روی دیوار بچسبانید و این کار باعث میشه که با یک تیر چند نشون رو بزنید هم دکور رو تغییردادین وهم محصولات جدید و قدیمتونو معرفی کردین و درنهایت زیبایی رو به محیط کارهدیه دادین و شما همین کارر و هم میتونین برا خونه از چاپ عکس پوستری و نوع کلاژ استفاده کنین.
چاپ گیفت
به تازگی یکی ازجدیدترین و پرمصرف ترین عکسا درفضای مجازی و حقیقی چاپ گیفت های مختلف با تنوع نزدیک به میلیون ها تصویرهستن که شما حتی برای استفاده چه به صورت شخصی و چه تجاری میتونین ازشون بهره مند بشین.
ازعکسای شخصی یا برندها قانونا ازچاپ جاسوئیچی(جاکلیدی)، چاپ عکس تابلو،چاپ کریستال وآلبوم دیجیتال استفاده میکنیم اما جدیدترین متد برای معرفی استفاده از چاپ گیفت هست.
گیفت کاربرد های فراوانی تو صنعت های مختلف داره و به مدل های متنوع تولید میشه که پرطرفدارتریناشون گیفت های عروسی، گیفیت های تولد، گیفت کارت های شرکت های مختلف و هزاران نوع دیگه که ما تو چاپ عکس آنلاین تهران شرایط ساخت و تولید گیفت رو فراهم کردیم.
کاربرد های گیفت
گیفت کارت ها یکی از پرفروش ترین سبک گیفت هستن مثل گیفت کارت اپل، گیفیت کارت گیم مخصوص پلی استیشن، گیفت کارت خرید فیلم و چندین مدل دیگه که اکثرا تو سایت های خارجی پیدا میشن.
گیفت های عروسی هم یکی دیگه از سبک های چاپ گیفت هستن که تنوع زیادی دارن مثلا گیفت های شیشه ایی که جلوه ی بسیار زیبایی دارن یا چاپگیفت روی MDF که شبیه ساخت لیت هست که شما متنی رو که میخواین مثل اول اسم عروس و دوماد برای ما میفرستین و ما روچوب تراشکاریش میکنیم که بسیار زیباست در ضمن شکل چاپ گیفت روی چوب روهم میتونین به دلخواه انتخاب کنین.
نوع دیگه گیفت های تولدهستن، این نوع گیفت هم مدل های زیادی داره مثلا شما میتوند ازچاپ گیفت برای شمع وکیک استفاده کنین و یا میتونین تعدادی ازقاب های عکس رو به سبک گیفت سفارش بدین و عکس های تولد رو داخل اون بزارین یا ازگیفت ها برای تزیین خونه استفاده کنین و دکورخونه رو به شکل زیبا و خاصی به یه دکور لاکچری تبدیل کنین و یا اینکه یه گیفت خاص سفارش بدین و به کسی که تولدشه هدیه بدین.
قاب کریستال
گاهی وقتا یکی دو تا عکس خیلی خوب و موردنظر دارین که میخوایین روی میزخاطره ویا میزدفترکارتون قرارش بدین و هر روز با نگاه به اون تصاویر، خاطراتی رو برا خودتون زنده و سفری به گذشته می کنین،
با این تفسیر به فکر چاپشون میوفتین، بعدازچاپ چون برای روی میزهست باید قاب انتخاب کنین که بازهم سلیقه ها چون متفاوته و تنوعشون خیلیه تحقیق باید انجام بدین، اما من بهتون تمامی راه ها رو توضیح میدم و شما خودتون راحترین راه رو انتخاب کنین.
امروز برا چاپ عکس ها با هرسایزی وابعادی میتونین به سایت مرکز چاپ عکس آنلاین تهران نگاهی بندازین و حتی با مشاوران این تیم مشورت و کمک بخوایین.
قاب عکس هایی با اسم، سبک وطرح های بسیاری وجود داره از جمله : قاب کریستال، چاپ عکس تابلو، لیت عکس، پلکسی وچوب و ده ها مدل دیگه که همه کاربردی وحتما به کارتون میاد توی بازار وجود داره واگه برا مصرف رو میزی هست که توصیه میکنم از قاب کریستال استفاده کنین چرا ؟
قاب کریستال یا شاسی کریستال مانند قاب های قدیمی نیستن و ترکیبی از شیشه و پلکسی ساخته شده که هرکدوم بسیارخوشگل و برا هدیه دادن، تزئینات دکور، استفاده درتمامی مجالس شاد و غم مناسبه وشما بنا به سلیقه شخصی انتخاب میکنین.
دوراین قابها روهنگام برش میتونیم براتون لبه هاشونو لبه تیزوگوشه گرد کنیم.
چاپ قاب کریستال چطوره؟
توی مجموعه ی چاپ عکس آنلاین کشور با استفاده از دستگاه های برش کاملا دقیق بنام سی ان سی بصورت حرفه ای و خاص عکس شما روی لیت پلکسی منعکس می شه و سپس چاپ متالیک صورت میگیره
که با این کار و ترکیبی ناب قاب کریستالی منحصر به فرد با چاپ عکس کیفیت بالا و حتی بدون یک درصد افت کیفیت تقدیمتون میشه و شما روی انواع میزهای موردنظر به صورت های عمودی و افقی میتونین بهمراه پایه ای که پشت قالب قرار دارد، دکوری متفاوت بسازین.
قاب های کریستال متنوع
قاب های کریستال مانند آلبوم های دیجیتال هم می تونن باشن یعنی چطور؟ خب آلبوم دیجیتال دارای پخش فیلم و تصاویر با ترکیبی از نورپردازی درقسمت های قاب اصلی هست که سبب درخشندگی به اتاق و محیط کار میشه
و قاب های کریستال هم دقیقا این نوع مدل ها رو دارن که خیلی شیک تو چشم برو هستن و تغییرات چشمگیری رو به محیط شما القا میکنه و شما می تونین درکنارعکسهاتون یه دلنوشته زیبا هم اضافه کنین،
حتی با نورمخفی های درون قاب کریستال می تونین با طیف های قشنگ و فریبنده به محیط خودتون نشاط و شادی رو بیارین و توسط کنترل از راه دور نورهارو تنظیم کنین.
آدرس : تهران، خیابان آزادی، رودکی شمالی، کوچه صائب، پلاک 58
تلفن : 02166568175
موبایل : 09123438568